Alt om klubb

World Is Curved

finn din

teqball klubb

Meld deg inn i din lokale klubb. Klikk deg inn direkte via linken for å få oversikten over offiselle Teqballklubber i Norge: FITEQ | Teqball clubs

Starte klubb?

Dersom du ønsker at starte en ny Teqballklub i Norge, så skal denne først registreres via Brønneysundregistrene: Registrere lag eller forening | Brønnøysundregistrene (brreg.no), så klubben får et organisasjonsnummer. Deretter skal klubben opprette en egen facebook- og instagramkonto, hvor #Teqball og @Teqball skal tagges 3 ganger ukentligt for å være en del av FITEQ´s klubb- og utviklingsprogram.

Når dette er gjennomført skal klubben registreres hos FITEQ ved bruk av denne link: FITEQ | CLUB SIGN UP, hvilket vil sikre noen gunstige fordeler som:

1 stykk gratis Teqball-lite bord til klubben

N

Profesjonell opplæring av trenere og dommere i klubben

50 % rabatt på kjøp av bord i fremtiden til klubben

N

Mulighet for å delta i FITEQ´s turneringer med pengepremier

N

Mulighet for å promotere klubben gjennom Teqball’s kanaler med mer enn 3 millioner følgere

Som klubb under Norges Teqballforbund og FITEQ må følgende kriterier som minimum oppfylles:

• Forplikte seg til å følge WADA og anti-doping Norges lover
  • Årlig deltagelse i Norgesmesterskapet i Teqball
  • Poste innhold fra klubbens arbeid minimum 3 gange ukentlig, hvor #Teqball og @Teqball skal tagges.
  • Gjennomføre månedlige klubbmesterskap som en del av utviklingen for deltagelse i større nasjonale og internasjonale arrangementer.
  • Registrere alle nye spiller i FITEQ ved bruk av linken: FITEQ | Sign up