Det er bestemt at forbundet skal følge vedtekter og normer i tråd med Norges Idrettsforbund og FITEQ.

Formålet skal oppnås gjennom følgende aktiviteter:

• Som et samarbeid med etablerede Teqball-klubber i Norge, å arrangere seriespill og turneringer både lokalt og nasjonalt. Videre vil det være Norges Teqballforbund, som har ansvaret for å sende aktuelle spillere til store internasjonale turneringer.
  • Introdusere Teqball for klubber, skoler og treningssentre over hele Norge.
  • Opptakelse i Norges Idrettsforbund.
  •  Avholde trener- og dommerkurs i Norge innenfor Teqball.

NORGES TEQBALLFORBUND
STYRET

Her presenteres NTFs styre, som består av en president og 2 styremedlemmer. Styret ble valgt mars 2023.

Lasse Lassen

PRESIDENT
Lasse Lassen

Les mer om Lasse

Lasse Lassen er president i Norges Teqballforbund. Grunnlegger av Movement Map og doktorgradsstudent på Universitetet i Aalborg, hvor han forsker på feltet innenfor funskjonell trening og rehabilitering. Lasse har jobbet i treningsbransjen i mer enn femten år, der han har trent både toppidrettsutøvere, eldre, funksjonshemmede, unge fotballspillere m.fl.. Han ønsker å fremme Teqball-sporten i Norge fordi spillet har potentiale til å utvikle de unge fotballspilleres tekniske fotballferdigheter, reaksjonsevne og agility tilsvarende internationale standarder.

STYREMEDLEM
Ståle Kvaran

Les mer om Ståle

Ståle er sportssjef og eier av SSA Steinkjer og styremedlem i Norges Teqballforbund. Ståle har jobbet i bank i 15 år.

STYREMEDLEM
Tobias Brandal Busæt

Les mer om Tobias

Tobias Brandal Busæt er styremedlem i Norges Teqballforbund. Som tidligere verdensmester, europamester og Norgesmester i sporten freestyle fotball har Tobias et brennende hjerte for alternative ballidretter. I dag jobber han med 4Freestyle og Off-Pitch for å bygge opp Teqball, street fotball og freestyle fotball i Norge. Tobias har selv stor tro på at Teqball vil bli en stor sport og ønsker å tilrettelegge for utvikling av sporten i Norge.