Om oss

Det er bestemt at forbundet skal følge vedtekter og normer i tråd med Norges Idrettsforbund og FITEQ.

Formålet skal oppnås gjennom følgende aktiviteter:

• Som et samarbeid med etablerede Teqball-klubber i Norge, å arrangere seriespill og turneringer både lokalt og nasjonalt. Videre vil det være Norges Teqballforbund, som har ansvaret for å sende aktuelle spillere til store internasjonale turneringer.
  • Introdusere Teqball for klubber, skoler og treningssentre over hele Norge.
  • Opptakelse i Norges Idrettsforbund.
  •  Avholde trener- og dommerkurs i Norge innenfor Teqball.

NORGES TEQBALLFORBUND
STYRET

Her presenteres NTFs styre, som består av en president, visepresident, økonomisjef og 1 medlem. Styret ble valgt august 2022.

PRESIDENT
Tobias Brandal Busæt

Les mer om Tobias

Tobias Brandal Busæt er president i Norges Teqballforbund. Som tidligere verdensmester, europamester og Norgesmester i sporten freestyle fotball har Tobias et brennende hjerte for alternative ballidretter. I dag jobber han med 4Freestyle og Off-Pitch for å bygge opp Teqball, street fotball og freestyle fotball i Norge. Tobias har selv stor tro på at Teqball vil bli en stor sport og ønsker å tilrettelegge for utvikling av sporten i Norge.

STYREMEDLEM
Are Slettahjell

Les mer om Are

Are Slettahjell er til daglig eier av Teqball Norge AS og styremedlem i Norges Teqballforbund. Are har jobbet i treningsbransjen i hele hans arbeidskarriere. De 10 siste årene som leverandør av treningsutstyr, noe han jobber med fortsatt. Han har tidligere vært aktiv innen fotball, og i 2017 fikk han øynene opp for Teqball – både sporten og produktet. I slutten av 2020 fikk han agenturet på Teqball i Norge.

VISEPRESIDENT
Lasse Lassen

Les mer om Lasse

Lasse Lassen er daglig leder og styremedlem i Norges Teqballforbund. Grunnlegger av Movement Map International AS og doktorgradsstudent på Universitetet i Aalborg, hvor han forsker på feltet innenfor funskjonell trening og rehabilitering. Lasse har jobbet i treningsbransjen i mer enn femten år, der han har trent både toppidrettsutøvere, eldre, funksjonshemmede, unge fotballspillere m.fl.. Han ønsker å fremme Teqball-sporten i Norge fordi spillet har potentiale til å utvikle de unge fotballspilleres tekniske fotballferdigheter, reaksjonsevne og agility tilsvarende internationale standarder.

ØKONOMISJEF
Ståle Kvaran